Alla inlägg under september 2012

Av Sandra - 26 september 2012 23:14


Magen den växer vecka för vecka.

Fisen börjar fixera sig nu.

Det känns kan jag lova, strålar ner i bäcknet så fort Fisen rör på huvudet.


Nu ska vi försöka komma igång med Fisens rum också.

Ska kolla tapeter imorgon, det blir nog väggar i grått.

Ska försöka få iordning på lördag, så att vi kanske får undan alla saker som finns i vardagsrummet innan söndag då älsklingen fyller år och det kommer en massa folk.


Kanske lägger upp lite före och efter bilder =)


~~*Sandra*~~

Av Sandra - 25 september 2012 17:53

V.35+0


 

Av Sandra - 23 september 2012 14:28

För 30 veckor sedan gjordes grav testet och ett pluss visades.

Var då i vecka 5, nu är jag i vecka 35 och det är "bara" 5 veckor kvar till bf =).


Den stora dagen närmar sig med stormsteg,

ska bli spännande att se vem som gömmer sig där inne =)


Har packat ner Fisen saker i BB-väskan, bara mina som saknas.


Känns lite overkligt att h*n snart är ute, kommer bli skönt att "bli av med" magen.

Är tungt just nu, Fisen trycker på alla organ som finns, kissar flera liter om dagen =)


Har även svårt att sova på natten då jag lider av mina "rastlösa ben",

men men jag får väl stå ut lite till, hoppas att det blir bättre efter förlossningen.


  Längtar  



~~*Sandra*~~


Av Sandra - 2 september 2012 15:41


Det är allt en livlig lite krabat jag har i magen vill jag lova!

Håller oftast igång mitt på dagen och på kvällen, kan se på magen hur det rör sig där inne,

kan ligga och titta på magen hur länge som helst.


Idag är jag i V.32+0 vilket betyder att Fisen är beräknad om 8 veckor.

Det är med blandade känslor jag tänker på förlossningen.

Ser självklart fram emot att träffa krabaten som finns där inne, men är samtidigt nervös inför vad som kommer hända under förlossningen, hur lång tid kommer det att ta,

hur ont kommer jag att ha och hur kommer allt att gå.

Oftast känner jag mig lugn och vet att det kommer att ordna sig när jag väl ligger där,

men vissa gånger känner jag panik inför att Fisen ska ut,

men ut ska h*n och ut kommer h*n och det kommer att gå bra.

Jag har ju ytterligare 8 veckor på mig att förbereda mig, om alla andra som föder barn klarar det så kommer jag också att göra det =)


~~*Sandra*~~

Presentation


Här kan ni följa mig och vad som händer under och efter min graviditet. I oktober är det beräknat att Fisen ska komma. Allt vi gör nu är att drömma och längta =)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards