Alla inlägg under juni 2012

Av Sandra - 16 juni 2012 23:40

Nu har vi lite smått börjat samla på oss grejjer till fisen :)



Barnvagn är bokad, kommer i augusti :)

Emmaljunga Mondial Duo...



     



Lite kläder inköpta...

 


Detta är nytt för dagen...

 



Samlat på oss en massa gratis grejjer också :)

 



Har även skaffat mig en gravidkudde...känns som att den kommer bli min bästa vän farmöver, den är superskön :)

 



Väntar & väntar & väntar, kan det inte vara oktober snart :)


~~*Sandra*~~

Av Sandra - 4 juni 2012 18:55

Jaa här var det länge sen man skrev.

Här hemma händer det grejjer, vi planerar nya rummet lite smått :)

Vi har köpt lite kläder och jag har frossat i gratis saker :)


För en vecka sedan var vi på utltaljud, och fick se lilla fisen. Där inne var det full fart vill jag lova, kunde inte ligga still. När h*n väl låg stilla så var det på magen, så det var lite svårt att mäta, så jag fick skumpa runt lite så att h*n skulle lägga rätt sig, vilket hände tillslut.

Alla mätningar såg bra ut och datumet blev bara framflyttat en dag,

så nu satsar vi på den 28 oktober :).

Å nej, vi vet inte vad det blir, vi kunde inte riktigt komma överrens ;)

Allt känns lite mera verkligt nu när vi sett att det verkligen är någon därinne :)

Det ska bli så spännande å se vad det är för liten krabat :)


~~*Sandra*~~

Presentation


Här kan ni följa mig och vad som händer under och efter min graviditet. I oktober är det beräknat att Fisen ska komma. Allt vi gör nu är att drömma och längta =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards